facebook instagram
CONTACT ✉ Jointy&Croissanty

Obserwuje

piątek, 24 lutego 2017

fishnet tights and sneakers







PL: Mentalnie u mnie panuje już wiosna, toteż nie mam ochoty nosić typowo zimowych zestawów, więc gdy tylko temperatura idzie do góry, wykorzystuję sposobność, by wskoczyć w coś lżejszego. Chyba żaden trend od dawna (poza naszywkami) nie urzekł mnie tak bardzo, jak kabaretki, prawdopodobnie dlatego, że kiedyś uwielbiałam tego typu rajstopy i nosiłam je bardzo często (wbrew załamującej ręce mamie;). Nie jest to zestaw na co dzień, ale odpowiedni na imprezę na przykład taką jak koncert (oczywiście jeśli nie słuchasz muzyki poważnej), zresztą z takim zamiarem został przeze mnie przygotowany.

Snapback: Mitchell & Ness
Szorty: no name
Buty: Nike Air Max

ENG: Mentally, for me there is spring already and I don't want to wear typically winter sets, so when the temperature goes up, I use the opportunity to jump into lighter clothes. Fishnet tights (together with patches) belong to this kind of trends which enchanted me the most, probably because, that when I was a teenager I used to wear it very often. This is not everyday outfit, but suitable for the concert (of course if you do not listen to the classical music), anyway it was prepared with such intention.

Snapback: Mitchell & Ness
Sweatshirt: Crooks & Castles
Shorts: no name
Shoes: Nike Air Max

53 komentarze:

  1. great style dear :) I waiting my new post :) have a nice weekend!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna bluza i spodenki:) muszę sobie kupić takie kaberetki:) Piękna stylizacja i pięknie wyglądasz:*
    129, 199:)

    OdpowiedzUsuń
  3. I'm honestly not a fan of the fishnet tights trend but I really like how you styled it. The sweatshirt is perfect and I love the pop of colour from your hat.

    Princess Audu

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawa stylizacja, wyglądasz naprawdę zjawiskowo ; )

    ciemoszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię cię w takim wydaniu:) spodenki bomba!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylówka, takie połączenia nietypowe właśnie lubię :) Kabaretki najlepsze!
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. hehe - jeśli nie słuchasz muzyki poważnej. Właśnie sobie wyobraziłam Ciebie w tym wydaniu wchodzącą na koncert takiego właśnie gatunku :D !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha;) sądzę, że miny ludzi, gdybym wpadła tam w takim stroju byłyby bezcenne;)

      Usuń
  8. Bardzo mi się podoba taką wersja kabaretem :)
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Yes, for a concert and many other occasions this is a great outfit (like you said, if it's not Chopin orr anything like a more conventional occasion :) I liked that you are on spring mode and I liked the shorts with fishnets! The pop of color on the sneakers and the cap is great! I also love your lipstick! You look always so polished up, so beautiful! Hope you have a very nice weekend!
    DenisesPlanet.com

    OdpowiedzUsuń
  10. You are rocking this look! I love your kicks, so cool <3 - https://esseremoda.nl/do-your-thing-velvet/

    OdpowiedzUsuń
  11. wow kochana cudowna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  12. Super! Odważnie i bardzo fajnie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ekstra stylizacja :) a kabaretki super wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Są kabaretki więc od razu mi się podoba :) bardzo lubię kabaretki ostatnio :) i mnie dopadła faza na nie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Powiało zdecydowanie wiosną ! Świetna stylizacja, kabaretki idealnie pasują do całości :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie kabaretki nie dopadły, ale na Tobie cudownie, cała ta czerń tej sportowej stylówy i tylko jeden czerwony smaczek, i te białe elemenciki przewijające się z góry na dół, rgi byka, brwi okularów, i ten wieniec laurowy na bluzie, piękna kompozycja :) Buziaki! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam Cię w takim sportowym wydaniu! IDealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Taką sportową Cię uwielbiam!
    Chociaż to zupełnie nie mój styl, to do Ciebie pasuje mi chyba najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyglądasz idealnie!! Stylówka w dziesiątkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyglądasz bosko <3
    Bluza jest super w moim stylu :>
    też mam nadzieję że wiosna zawita niedługo :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Awesome chill and cool look. Love it!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja też lubię kabaretki:) świetny zestaw;D

    OdpowiedzUsuń
  23. Cool look! No one wears hats as well as you - you are always rocking them so well!! I love the fishnet tights too. Hope you're having a great weekend, dear! :)

    ~Lindsey
    http://have-clothes-will-travel.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne połączenie! kabaretki genialne :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Fishnets are awesome! I have order some already and I can't wait to wear them especially with the warmer weather. I love your outfit and the leather shorts are a great outfit staple. Have a great weekend!
    -PerlaGiselle
    iamperlita.com

    OdpowiedzUsuń
  26. I love the choice of stockings for this sporty look

    Great post!
    I would really love for you to check out my latest post featuring this great Metisu Coat
    Keep in touch~
    Kaiyo Aino Blog > New Post is Up!

    OdpowiedzUsuń
  27. Such a fab sporty chic look hun! So cool and edgy chic! Love the black red combo and fishnet with sneakers!
    Thanks for sharing!
    xo
    Stella
    www.stellaasteria.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Great style ! Your sweater is perfect ! Kisses :)

    OdpowiedzUsuń
  29. U mnie to samo, myślami jak i ciuszkami jestem już bliżej wiosny niż zimy :) Jak zawsze super, bluza 199 :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetna stylizacja :)

    http://ladyinblackfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. A fantastic sporty chic outfit, beautiful! I love it, the sweatshirt is gorgeous! :)

    xoxo dear ❤
    Melania | modeintechnicolor.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. rewelacyjne zestawienie, już czuję się wiosnę patrząc na takie outfity. Bluza wymiata

    OdpowiedzUsuń
  33. Fishnets are so in and they look stunning on your beautiful legs!
    X
    Miri

    http://currentlywearing.com

    OdpowiedzUsuń
  34. I really love this trend. Fishnet tights ans sneakers are super cool!
    xx

    http://www.mybeautrip.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Your outfit is really cool! :) xx

    OdpowiedzUsuń
  36. You make the fishnets work perfectly with the rest of the outfit.

    OdpowiedzUsuń
  37. What a stylish outfit! Amazing! Very cool!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  38. Loving this! Fish nets in all their glory. Have to say I prefer your styling of them over having them peeking through under denims

    Sxx
    www.daringcoco.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Właśnie stylizacja skojarzyła mi się z koncertem :) Drugi raz w tym tygodniu spotykam się z kabaretkami, o którym przez kilka lat nie pamiętałam!

    OdpowiedzUsuń
  40. Hahah, the comment about this being fitting for a concert except for the classical music kind made me chortle. I love this outfit on you and seeing how you can't wait to shed all the winter layers. The pops of red are delightful over the majority black. And the fishnet, you made it so cool! I don't know if I can wear those but I keep seeing them everywhere now :D

    OdpowiedzUsuń
  41. moja mama też załamywała ręce nad kabaretkami, ale jakoś tak w nich zwykle najlepiej wyglądałam. ;) i to się nie zmieniło i teraz też dość często je noszę, niezależnie od trendów. ;) a to zestawienie jest świetne, już się zresztą nim zachwycałam u Ciebie na fejsie. ;)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  42. U Ciebie już czuć wiosnę. Ja też już nie mogę się doczekać kiedy wskoczę w lżejsze ciuchy, buty i będzie można się z lekkością ruszać :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Super post, świetnie napisane!

    Zapraszam również do mnie kochana ;*

    http://loveshinny.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. It s really interresting but it looks good.
    deryaninsporgunlugu.com

    OdpowiedzUsuń
  45. U mnie babacia załamywała ręce na widok mnie w kabaretkach :P hehe uważała, że noszą je tylko panie lekkich obyczajów, nie wiem skąd jej się to wzięło :O
    Chociaż jakiś czas temu, gdy robiliśmy sesję i ja w kabaretkacch, to przyznam ludzie mnie mijający dziwnie się na mnie patrzyli grrrr

    Ale ja kupuję ten trend w 100%
    super wyglądasz kochana! :)

    199zl, 129zl

    OdpowiedzUsuń
  46. The first time I wore my sneakers with a pair of fish net tights, I knew I was never not doing it again!!!! It's so stylish and looks totally fly every time!

    OdpowiedzUsuń