facebook instagram
CONTACT ✉ Jointy&Croissanty

Obserwuje

niedziela, 23 sierpnia 2015

Stripes again








Top: allegro, szorty / shorts: DIY, buty / shoes: Nike

Prosty, wygodny zestaw i połączenie, które ostatnio wyjątkowo mi się spodobało, czy bandana i biało - czarne paski. Podobne zestawienie mogliście zobaczyć tutaj, ciekawa jestem która wersja bardziej przypadnie Wam do gustu?

Simple, comfy set and combination which recently I really like - bandana and stripes (especially black and white). Quite similar outfit you could see here, I wonder which version do you like more?

37 komentarzy:

  1. o, i znowu ten fajny klimat okołopinupowy!
    uwielbiam Cię taką!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam sie z Mar - taki styl bardzo Ci pasuje!!! Wygladasz swietnie.
      Pozdrawiam. Anka

      Usuń
  2. Nie potrafie powiedziec, które bardziej przypadło mi do gustu bo oba sa swietne.! ..ale moze popatrze na to, jak ja bym miała załozyc yo...bardziej to? bo goły brzuszek to nie dla mnie :)
    buziaki, Monia

    OdpowiedzUsuń
  3. Aw this is super cute look! I love your sunnies and those shorts are adorable! Have a nice start of the week!
    xx
    cvetybaby.com

    OdpowiedzUsuń
  4. You can never go wrong with stripes. I love the sun glasses.

    Jenn | Jennifer Jayne

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta chusta i te okulary, taki styl Pin-up girl ;)

    http://whisperyourlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo przypadł mi do gustu ten zestaw :) I zastanawiam się co podoba mi się bardziej, czy połączenie pasków i jeansu, czy ta bandana na włosach :) Jedno jest pewne - wyglądasz świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna z klasą jak zawsze :) Uwielbiam tutaj zaglądać.Kliki oddane.
    zapraszam do mnie na nowy post, klikniesz u mnie?

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoje zdjęcia bym mogła oglądać godzinami :D Świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana, uwielbiam Cię w takich zestawach! Pasuje Ci taki styl! ;) Cudnie wyglądasz!!! :)
    Pozdrawiam , miłego dnia! :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Okulary są świetne!:)
    Zdjęcia wykonane bardzo profesjonalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lovin this retro vibe again babe
    That stripes is on point

    The Bandwagon Chic | Instagram | Bloglovin | Snapchat: bandwagonchic

    OdpowiedzUsuń
  12. Oooo znowu coś z serii pin up- Ty super wyglądasz kochana w takim wydaniu, pisalam to już z milion razy i napiszę pewnie jeszcze nie raz :) hehe ooo a ten post z różową spódnicą przegapiłam :O ale już nadrabiam, to pewnie był okres mojej przeprowadzki, to ja sto lat za murzynami w blogosferze wtedy byłam :P hehe
    Jedno i drugie wydanie jak dla mnie jest super! :) Ty masz zgrabne, długie nogi, więc nawet "zwyklak" na Tobie wygląda świetnie :)

    Buziaki :*
    DAria

    OdpowiedzUsuń
  13. Stripes are always amazing and I loved this outfit now! I loved with the sneakers and the bandana, and the amazing glasses - you look like a pinup girl, a style I like very much, so glam, although you said simple! I loooved this versions now! Really stunning!
    DenisesPlanet.com

    OdpowiedzUsuń
  14. stylizacja bardzo fajna!
    Buty mi się podobają!!
    buziaki!
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  15. Idealny look! Bardzo ładnie wyglądasz! :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, zdecydowanie pasuje Ci taki styl. Wszystko świetnie dobrałaś. :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam Cie w takich stylizacjach:) świetna bluzka i szorty, a fryzura to wisienka na torcie:*

    OdpowiedzUsuń
  18. Love this outfit! Specially the stripped tee! :)
    http://priscillaeliodoro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny zestaw w sportowym klimacie :-) Bardzo mi się podoba faktura bluzki :-) Opaska na włosach dodaje pazura całości !

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo lubie paski:) swietnie wygladasz w takiej chustce :)

    OdpowiedzUsuń
  21. I just adore your blog so much! I hope you had a great day! xo

    Love,
    Bri
    www.cityfashiongirl.com
    www.youtube.com/briannadeg

    OdpowiedzUsuń
  22. Hooray for stripes! I don't know which look I prefer?! I love this top with that gorgeous pink skirt, but I also love it with denim and a fierce bandana.

    Sxx
    www.daringcoco.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Love love love your outfit! Such a wonderful combination! You look stunning!
    Have a lovely day :-)


    http://anatkoren.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Rewelacyjna bluzeczka, ma ciekawy materiał :)

    OdpowiedzUsuń
  25. This is such a retro but modern look, it suits you so well, you look incredible!
    Bethany x

    bethanygraceo.blogspot.dk

    Do pop over to my blog, if you fancy of course, and tell me what you think!

    OdpowiedzUsuń
  26. okulary to masz świetne! podoba mi się !:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudownie! :) Baaardzo ładnie Ci w tych okularach! <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny look,bardzo inspirujący

    OdpowiedzUsuń
  29. You are so beautiful and you picture looks so charming

    http://www.monclerjacketsalee.com

    OdpowiedzUsuń